Lisans | : | İstanbul Üniversitesi, Psikoloji |
Çalışma Alanları | : | Çocuk, Ergen ve Çift-Aile |
Ekoller ve Teknikler | : | Kısa Süreli Dinamik Terapi, Çözüm Odaklı Terapi, EMDR ve ER protokolü |
Lisans döneminde İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Psikiyatri Bölümü, Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesinde stajını yaptı. Başta psikoanalitik, psikodinamik, narative ve bilişsel davranışçı yaklaşım olmak üzere temel eğitimlerini tamamladı ve bu yaklaşımı benimseyen eğitmen hocalardan süpervizyon aldı. Bu süre içerisinde klinik batarya ve test eğitimlerini, oyun terapisi ile ilgili teorik ve pratik eğitimlerini tamamladı.
Brıef London - Davranış Bilimleri Enstitüsü(DBM) ile ortak sertifikalı "Çözüm Odaklı Terapi" ve DBM eğitmeni Uzm. Psk. Emre Konuk tarafından verilen ‘EMDR 1. ve 2. Düzey’’ eğitimlerini aldı. Dr. Olcay Güner’den “Sınavlara Yönelik Bir Performans Geliştirme Programı” kapsamında PERGEL’i tanıma ve uygulama, Udi Oren’ den zor vakalarla EMDR, Dr. Berk Murat Ergün’den TSSB ve EMDR, Katie O’shea ‘dan “henüz kelimeler yokken” Sözsüz iletişim erken travma protokolü, Sophia Barna’dan ''Ergenlerle Performans Geliştirme'' ve EMDR eğitimlerini tamamladı.
1999 Marmara depremi sonrasında 6 ay boyunca sahada gönüllü terapist olarak çalıştı. Ayrıca 2020'deki pandemi ve 6 Şubat 2023'teki Kahramanmaraş depremi gibi birçok yardım faaliyetine katıldı. Çocuklarla ilgili çeşitli sosyal sorumluluk projelerine dahil oldu ve hala bu projelere katılmaya devam etmektedir.2000-2019 yılları arasında kurucu ortağı olduğu danışmanlık merkezinde çocuk-ergen terapisti ve aile danışmanı olarak çalıştı. Ayrıca çeşitli kurumlarda psikolog ve sorumlu müdür olarak görev yaptı.
2012- 2014 yılları arasında Bilgi Üniversitesi'nde EFTA onaylı "Çift ve Aile Terapisi" sertifika programını tamamlayarak "Aile Danışmanı" ünvanını aldı. EMDR yöntemiyle ergenlerde performans geliştirme, ER protokolü (erken travma sözsüz iletişim 0-3 yaş) yöntemiyle hikâye ve masal terapisi ilgi alanları arasındadır. Özellikle çalıştığı konular arasında sınav anksiyetesi, kaygı bozuklukları, travma, depresyon ve yas süreçleri, akran zorbalığı, fobiler, aile içi ilişki sorunları yer almaktadır.